Daj Włos!

24.08.2014

Bo jeśli ciąć, to z rozmachem!
W epicentrum zdarzeń: przed, po i w trakcie (fot. Fryzjerstwo PJ)

Była wiosna. Zadumawszy się widokiem Rapunzel we własnym lustrze, usłyszałam głos rozsądku: Idź, zetnij i rozdaj potrzebującym! Poczekałam jeszcze trzy miesiące, wyhodowałam firanę nad czołem i perski dywan na plecach. Poleciałam do ojczyzny i czynu dokonałam: Proszę Państwa, oddałam włos!

Ćwierć metra szczeciny poszło na darmowe peruki dla podopiecznych Fundacji Rak'n'Roll. Bez żalu. Niech i oni łapią wiatr we włosy!

Cały salon przychodził pogmerać mi w egzotycznie gęstym zaroście odziedziczonym po tatusiu. Podobno pobiłam statystyczne normy, zwłaszcza dwoma warkoczami, które uparcie nie chciały poddać się amputacji.

Polecam! Stan nieważkości cielesno-umysłowej gwarantowany!
Oraz wyczute pół kilo na wagowym minusie i tona w departamencie melancholii.

Metamorfozy w ramach akcji "Daj Włos!" dokonała Miszcz Nożyczek - p.Jola z Fryzjerstwo PJ w Warszawie. Dzięki! Do ostatnich nożyczek świata i o jeden dzień dłużej!

20 komentarzy on "Daj Włos!"
  1. Kocham Cię, dziewczyno o wielkim sercu! Idziesz i ciągnie się za Tobą dywan dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodnik to mi z plecow spadl.
      I wcale do niego nie tesknie :)

      Usuń
  2. Brawo Bebe jesteś niesamowita !!!!
    Mam fryzjera na przeciw mojego biurka i podziwiałam już nie raz takie czyny .... wspaniałe to !!!
    Ech ile to dobra w człowiekach jest , serce rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mam fryzjera na przeciw mojego biurka" - kontempluje to zdanie.
      Dziergasz w salonie fryzjerskim?! :D

      Usuń
  3. Pięknie Ci w nowej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* A jak niebagatelnie lekko! I czas poranny w lazience skrocil sie niebywale, co doceniaja zwlaszcza wspolokatorzy.

      Usuń
  4. Pobijasz statystyczne normy, na łeb, na szyję!
    W empatii i rozsiewaniu dobra zwłaszcza:)
    Pięknaś Bebe w każdym calu! Ukochy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam.....bo sie czerwienie.
      A tak naprawde, to jest jakas namiastka, okruch - zupelnie nie bolalo. .....chyle czola przed tymi, co oddaja swoj czas lub krew - regularnie.

      Usuń
  5. Piękny gest, piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bebeluszku! Masz u mnie MEDAL.Ręcznie robiony,ale liczą się intencje, prawda? Jak tylko wypuszczą mnie ze stalowych szponów chochlikowi amanci ze Świerszczyka-udziubam w dowód zasług.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E.W. niech ci chochlik lekkim bedzie! Recznie robione medale sa najcenniejsze, bo unikatowe! Choc ja juz czuje sie, jakbym wygrala w totka :)

      Usuń
  7. Bebe Ty wiesz, że ja zawsze i wszędzie podziwiać Cię będę :) Kobieta o wielkim serduchu i głowie z masą pomysłów :) Buziaki od Zo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wulkanie pomyslow i tajfunie hej do przodu!
      Wlosowa ma niemal blizniaczko :) Obtulam!
      Cmoki jak smoki dla Zo!

      Usuń
  8. Pięknaś, z tym serduchem zwłaszcza :) <3

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature